teisipäev, 27. september 2016

Foamiranist lilled

Suve alguse poole kutsus Larissa  kampa, et ta tahab foamirani tellida.  Kuna minul sealt lehelt midagi vaja ei olnud ja faomirani lükkasin esialgu kaugemasse tulevikku, sest ei tahtnud jälle uut hullust endale külge pookida, siis nii see jäigi. :D Kui juulis Tallinnasse sattusin, jäi see foamiran mulle poes ette. Ostsingi Larissale ja ka endale igaksjuhuks mõned värvid. Kodus aga tekkis kange tahtmine seda ikkagi proovida.
 Minu esimene katsetus.


Peagi tuli üks lihtsa karbi tellimus, mis pidi välja nägema Muhulik. Katsetasin siis esimest mooni.


Edasi tulid veel mõned (vist roosid :P) uued katsetused:




Kuna mina värvimisest ei teadnud midagi, aga Larissa oli palju uurinud videosid sellest, siis ta oli lahkelt nõus oma teadmisi jagama.  Koos tegemisele olid tulnud vaid mõned huvilised, aga meil oli tore ja igaüks sai valmis vöörasema ja lillherne.


 Sellele järgnes nädalavahetus koos foamililledega. ;)
Mul tuli teha üks kaart 50ndaks tööjuubeliks ja otsustasin sinna peale teha lillherne varre,


Kaart ise sai lõpuks selline.


                   Proovisin teha suuremat roosi.  Kuna tulid päris suured,siis nendest said prossid.



                   Homme on ühel töökaaslasel sünnipäev, loomulikult saab ta foamist roosi. Kuna mul pikka traati veel ei ole olnud, siis vars on grilltikust ja see mulle eriti ei meeldi, kuna on liiga jäik, aga katsetamata ka ei jätnud.


Kahjuks ei ole aega eriti palju, et uusi katsetada, aga kindlasti püüan vabal võimalusel neid veel teha,
Väga mõnus materjal, Mulle meeldib eriti kuumaga neid teha.

3 kommentaari:

Fotostuudio Tallinnas ütles ...

Ilusad :)

Malle ütles ...

Tundub, et pean ka kunagi proovima, kui kusagilt materjali leian. Nii ilusad lilled!

Sirtsuk ütles ...

Aitäh teile!!
Malle, kindlasti pead, ja tean, et ükskõik mis sa ette võtad, tulevad Sul imeilusad asjad! :)