laupäev, 19. november 2016

Jõulukuulid

Kuidas mina penoplasti pallid jõulukuuliks teen. 
Alguses kogusin kokku asjad, mida mul vaja võiks minna. Lõpuks selgus, et kõike mul siiski vaja ei läinud, aga mulle meeldib, kui saab valida töö käigus.

Kõigepealt lõikan ma kipsinoaga palli neljaks sektoriks, vahel ka rohkemaks. Mitte väga sügavalt, aga väike lõige jääb sisse.


Teen šablooni ühest sektorist väikese varuga, mille järgi on hea lõigata kangast tükid. Mina kasutasin pitsi. Kangas või pits peaks olema veidi veniv.


Iga pitsi sektori  topin kipsinoaga lõigatud vahedesse.


Kuni terve kuul on kaetud.


Kuldse paelaga katan lõigatud osad ja seon kinni ülal sektorite ristumis kohas.Väike sõlm peale ja sellest tekib ehte riputusaas.


Sellel kuulil teen väikestest paelaribadest ülesse riputusaasa juurde palju erinava pikkusega lipsukesi. Kinnituseks kasutan kuuma liimi.


Kui paelad kõik liimitud, panen riputusaasast läbi pärlikapsi ja teen sellele sõlme peale. (kahjuks just sellest pilti pole). Liimin valged roosid pärlikapsi ümber, paelte peale.


Siin näha juba valmispilt. 


Kuuli peale liimin veel ingli ja pärleid.
Kuldset värvi annan juurde Inka Goldiga.
Selline ta mul saigi.


Peale seda tegin samamoodi veel teisegi. Paelu ja ingleid  ei pannud, valgete rooside asemel olid jõulutähed.




Aitäh, et läbi astusid!  :)

3 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga ilusad! Tekkis ka tahtmine teha! :) Kui suured kuulid sul on?

Sirtsuk ütles ...

Aitäh! Need 2 kuuli on 10cm

OSSU ütles ...

Olen ka neid imetlenud, kuid kuuliostmiseks pole läinud. Ikka lükkan edasi. Tore, et õpetust jagasid.